Zakari - 2008-12-28 12:35:48

Manarune na 100% na ots niema osoby która by niech ciała mieć manaruny:)

Urszula Gryniuk - 2008-12-28 12:52:41

Na pewno są 3 osoby, które się wypowiadały, że nie chcą i ja dołączam się do tych osób.

NIE RÓBCIE MANARUNY. ;)

Lepiej zróbcie, żeby potki się nie kończyły ;) Lepiej już będzie ;x
_________________________________________________________
@edit.
Jestem na nie, ale jakbyście potrzebowali to Urszula służy pomocą ;)

data/actions/scripts/manarune.lua

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

local level = getPlayerLevel(cid)
local mlevel = getPlayerMagLevel(cid)

-- Exhausted Settings --
local exhausted_seconds = 1 -- How many seconds manarune will be unavailible to use. --
local exhausted_storagevalue = 7000 -- Storage Value to store exhaust. It MUST be unused! --
-- Exhausted Settings END --

-- Mana Formula Settings --
-- You can use "level" and "mlevel" --
local mana_minimum = (level * 3) + (mlevel * 5) - 50
local mana_maximum = (level * 3) + (mlevel * 5)
-- Mana Formula Settings END --

local mana_add = math.random(mana_minimum, mana_maximum)

-- We check the charges. --
if(item.type > 1) then
-- Exhausted check. --
if(os.time() > getPlayerStorageValue(cid, exhausted_storagevalue)) then
-- Entity is player? --
if(isPlayer(item2.uid) == 1) then
doSendMagicEffect(topos,28)
doSendMagicEffect(topos, CONST_ME_MAGIC_GREEN)
doSendAnimatedText(topos, mana_add, TEXTCOLOR_LIGHTBLUE)
doPlayerSay(cid,"Mana UUPP!!!",1)
doPlayerAddMana(item2.uid, mana_add)
setPlayerStorageValue(cid, exhausted_storagevalue, os.time() + exhausted_seconds)
doChangeTypeItem(item.uid, item.type - 1)
else
doSendMagicEffect(frompos, CONST_ME_POFF)
doPlayerSendCancel(cid, "You can use this rune only on players.")
end
else
doSendMagicEffect(frompos, CONST_ME_POFF)
doPlayerSendCancel(cid, "You are exhausted.")
end
else
if(os.time() < getPlayerStorageValue(cid, exhausted_storagevalue)) then
doSendMagicEffect(frompos, CONST_ME_POFF)
doPlayerSendCancel(cid, "You are exhausted.")
else
if(isPlayer(item2.uid) == 1) then
doSendMagicEffect(topos,28)
doSendMagicEffect(topos, CONST_ME_MAGIC_GREEN)
doSendAnimatedText(topos, mana_add, TEXTCOLOR_LIGHTBLUE)
doPlayerSay(cid,"Mana UUPP!!!",1)
doPlayerAddMana(item2.uid, mana_add)
setPlayerStorageValue(cid, exhausted_storagevalue, os.time() + exhausted_seconds)
doRemoveItem(item.uid, 1)
else
doSendMagicEffect(frompos, CONST_ME_POFF)
doPlayerSendCancel(cid, "You can use this rune only on players.")
end
end
end

return 1
end

data/actions/actions.xml

Kod:

<action itemid="2270" script="manarune.lua" />
Zakari - 2008-12-28 15:37:21

Etam potiony żeby sie niekończyły lepiej żeby runy sie kończoły wraz z (manarunami)

daddy24 - 2008-12-28 16:21:14

ja bym nie chcial manaruny .... wtedy nikt by mnnie nie zabil ;/ lepiej poty nosic a nie ... ale zrobie cos z tymi agami i bedzie gitara

Abu Hamza Al Muhazi - 2009-01-18 20:36:19

nie dawajcie manarunki... po co i popraw ortografię dziecko

www.zarzadzanie2013.pun.pl www.souleaterpbf.pun.pl www.politologia1gc.pun.pl www.scarabeofun.pun.pl www.shinsoo.pun.pl