- OTFiX 8.42 http://www.otfix.pun.pl/index.php - Ciekawe Skrypty http://www.otfix.pun.pl/viewforum.php?id=17 - RZECZ KTUROM BY CHCIELI WSZYSCY http://www.otfix.pun.pl/viewtopic.php?id=115 |
Zakari - 2008-12-28 12:35:48 |
Manarune na 100% na ots niema osoby która by niech ciała mieć manaruny:) |
Urszula Gryniuk - 2008-12-28 12:52:41 |
Na pewno są 3 osoby, które się wypowiadały, że nie chcą i ja dołączam się do tych osób. Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local level = getPlayerLevel(cid) local mlevel = getPlayerMagLevel(cid) -- Exhausted Settings -- local exhausted_seconds = 1 -- How many seconds manarune will be unavailible to use. -- local exhausted_storagevalue = 7000 -- Storage Value to store exhaust. It MUST be unused! -- -- Exhausted Settings END -- -- Mana Formula Settings -- -- You can use "level" and "mlevel" -- local mana_minimum = (level * 3) + (mlevel * 5) - 50 local mana_maximum = (level * 3) + (mlevel * 5) -- Mana Formula Settings END -- local mana_add = math.random(mana_minimum, mana_maximum) -- We check the charges. -- if(item.type > 1) then -- Exhausted check. -- if(os.time() > getPlayerStorageValue(cid, exhausted_storagevalue)) then -- Entity is player? -- if(isPlayer(item2.uid) == 1) then doSendMagicEffect(topos,28) doSendMagicEffect(topos, CONST_ME_MAGIC_GREEN) doSendAnimatedText(topos, mana_add, TEXTCOLOR_LIGHTBLUE) doPlayerSay(cid,"Mana UUPP!!!",1) doPlayerAddMana(item2.uid, mana_add) setPlayerStorageValue(cid, exhausted_storagevalue, os.time() + exhausted_seconds) doChangeTypeItem(item.uid, item.type - 1) else doSendMagicEffect(frompos, CONST_ME_POFF) doPlayerSendCancel(cid, "You can use this rune only on players.") end else doSendMagicEffect(frompos, CONST_ME_POFF) doPlayerSendCancel(cid, "You are exhausted.") end else if(os.time() < getPlayerStorageValue(cid, exhausted_storagevalue)) then doSendMagicEffect(frompos, CONST_ME_POFF) doPlayerSendCancel(cid, "You are exhausted.") else if(isPlayer(item2.uid) == 1) then doSendMagicEffect(topos,28) doSendMagicEffect(topos, CONST_ME_MAGIC_GREEN) doSendAnimatedText(topos, mana_add, TEXTCOLOR_LIGHTBLUE) doPlayerSay(cid,"Mana UUPP!!!",1) doPlayerAddMana(item2.uid, mana_add) setPlayerStorageValue(cid, exhausted_storagevalue, os.time() + exhausted_seconds) doRemoveItem(item.uid, 1) else doSendMagicEffect(frompos, CONST_ME_POFF) doPlayerSendCancel(cid, "You can use this rune only on players.") end end end return 1 end data/actions/actions.xml Kod:<action itemid="2270" script="manarune.lua" /> |
Zakari - 2008-12-28 15:37:21 |
Etam potiony żeby sie niekończyły lepiej żeby runy sie kończoły wraz z (manarunami) |
daddy24 - 2008-12-28 16:21:14 |
ja bym nie chcial manaruny .... wtedy nikt by mnnie nie zabil ;/ lepiej poty nosic a nie ... ale zrobie cos z tymi agami i bedzie gitara |
Abu Hamza Al Muhazi - 2009-01-18 20:36:19 |
nie dawajcie manarunki... po co i popraw ortografię dziecko |